ייעוץ טלפוני

מוצרים, כמו ילדים לעתים נולדים מתוך תכנון וכוונה ולפעמים בטעות, בלי כוונה, מתוך אהבה.

כך נולד שירות הייעוץ הטלפוני, לא מתוך תכנון ולא מתוך מחקר אלא פשוט מאהבה..

 

כשראיתי שאיני יכול לעמוד עוד בשיחות ספונטניות של לקוחות "לשעבר", לאו דווקא בגלל הכמות. יותר בגלל העיתוי.. שיחות נכנסות במהלך פגישות וכן הלאה.. ומתוך רצון ואהבה אמתיים, התחלתי לבקש ששיחות הייעוץ הידידותיות הללו יתקיימו בבקרים, בדר"כ על חשבון הפקקים, ובכל מקרה בשעות השקטות יותר של היום.. לפני הפגישה הראשונה..

 

כשאלו החלו להיות מהותיים החלטתי לתמחר את התהליך וכך נולד המוצר.. לקוחות מוזמנים להתקשר בשעות שנקבעו לייעוץ הטלפוני ולהתייעץ על כל נושא רלוונטי. זה קורה. זה עובד, זה יעיל וזה מועיל... 

 

למי זה מתאים? * מנהלים בארגונים ובחברות * בעלי עסקים בתנופת צמיחה * בעלי עסקים הנמצאים בקשיים * יזמים בתחילת דרכם, בצעדים הראשונים ובהתלבטויות הראשונות * עצמאים וסוחרים * אנשי מכירות

ובכלל.. כל מי שמרגיש שזקוק לאוזן קשבת, לעצה מקצועית, כתף להישען עליה, או יד להיעזר בה רק לרגע קט.

 

לשירות הייעוץ הטלפוני יתרונות רבים ואף לא חסרון אחד.

כשאתה מתקשר להתייעץ עם חבר, פעם אתה משמיע ופעם אתה שומע. כשאתה בשיחת ייעוץ טלפונית אתנו, אתה לא מנהל שיחה חברית. אתה מקיים שיחת ייעוץ מקצועית בה אתה במרכז והנושא הבוער לך הוא היחידי הרלוונטי לשיחה. בה היועץ מקשיב לך ורק לך. רק אתה חשוב בשיחה. הנושא, הנשוא, בעקרון, העיקר וכל השאר.

 

פרטי השירות: השירות ניתן במסגרת ריטיינר חודשי, בתשלום קבוע וכולל שיחת מפגש בת שעה, אחת לשבועיים (היכרות ורקע) ושיחות טלפוניות בשעות הייעוץ הטלפוני ככל שיידרש על ידי הלקוח ועל בסיס זמינות היועץ.

בכל מקרה בו היועץ בשיחה, יחזיר האחרון שיחה ללקוח (ובלבד שהתקשר משיחה מזוהה וממספר מוכר ליועץ או לחילופין שלח הודעה כתובה מזהה) במהלך מחזור שעות הייעוץ הבא.

משך וכמות שיחות הייעוץ הטלפוניות אינו מוגבל אלא במגבלת שימוש מושכל וסביר. בכל מקרה בו לדעת היועץ חרג הלקוח ממגבלת השימוש הסביר יהיה רשאי שלא להמשיך את השירות לחודש העוקב ואף להפסיקו באמצע החודש ובלבד שישיב ללקוח את חלקו היחסי של התשלום בגין הימים שטרם חלפו מהחודש ששולם בפועל.

הלקוח מצהיר בזאת כי ידוע לו שהוא אינו הלקוח היחיד אליו זמין היועץ בשעות הייעוץ ומכאן מבין הלקוח כי יתכן מצב בו היועץ לא יהיה זמין (שיחה ממתינה, קו תפוס או כד') במהלך שעות הייעוץ. הלקוח מצהיר כי ברור ונהיר לו שאין במצב זה משום אי עמידה בהתחייבויות השירות ובלבד שהיועץ ישיב שיחה ללקוח עד לפני תום סבב שעות הייעוץ הבא. היועץ מצידו מתחייב לעשות כן ולהתקשר לכל הפחות פעמיים במהלך זמן זה. במידה והלקוח לא יהיה זמין יראה היועץ כמי שעמד בהתחייבותו כאמור.

 

מחיר ותשלומים: מחיר השירות 960 ₪ + מע"מ לחודש. הסכום החודשי ייגבה בכל תחילת חודש, למעט במקרה בו הודיע הלקוח על רצונו להפסיק את השירות.

 

מידי שלושה חודשים יתבקש הלקוח לחתום על חידוש השירות לשלושה חודשים נוספים (אשר גם במהלכם יהיה רשאי להפסיק את השירות בכל סוף חודש).

 

שעות הייעוץ (ימים א-ה, לא כולל ערבי חג/חג):

בוקר          –    09:30 - 08:15

ערב (חדש) –    19:45 - 17:15

 

בכל שעה אחרת, וכן בימי ו' (עד 90 דקות לפני כניסת שבת/חג) ניתן לשלוח הודעה כתובה (SMS / ווטסאפ) ולבקש שיחת ייעוץ קצרה.

היועץ יודיע ללקוחותיו בהודעת מייל / SMS / ווטסאפ על כל יציאה לחופשה / מילואים או היעדר זמינות צפוי של יותר משלושה ימים לכל הפחות שבוע מראש (5 ימי עסקים). בגין כל היעדרות של מעל ל 3 ימים חודשיים יזוכה כל לקוח בחלק התשלום היחסי בהתאם לתקנון השירות.

 

לפעמים כל מה שצריך זו רק שיחת טלפון קצרה. לפעמים..

טלפון: 058-6651185

 © כל הזכויות שמורות

גיל ששון